استابلایزر ورق فومیزه یا پایدارکننده حرارتی

استابلایزر ورق فومیزه نوعی پایدارکننده یا تثبیت کننده حرارتی است. این پایدارکننده به علت نقص هایی به کار برده می شود که در ساختار زنجیره های پلیمری پی وی سی وجود دارد. تثبیت کننده از مهم ترین ترکیباتی است که در صنایع پی وی سی به کار برده می شود. بدون آن تولید محصولات پی وی سی ناممکن است. تثبیت کننده هایی که در ساخت این ورق ها مورد استفاده قرار می گیرند، باید چند مشخصه را داشته باشند.

برای سفارش این محصول اینجا کلیک کنید .

استابلایزر ورق فومیزه
                استابلایزر ورق فومیزه

 

مشخصات استابلایزر ورق فومیزه

استابلایزر ورق فومیزه باید وزن مناسب داشته باشد. تثبیت کننده کلسیم و روی که در ساخت این ورق ها مورد استفاده قرار می گیرد، باید رنگ سفید داشته باشد. فوم خوب یکنواخت و غیر سمی است.

به دلیل این که مقاومت حرارتی زنجیره پلیمرها بسیار کم است، موجب شده است که از استابلایزر استفاده شود. فروش استابلایزر ورق فومیزه با اهداف زیادی صورت می گیرد. از آنجا که در زمان اکستروژن و کامپاند پلیمری و همچنین تزریق و کلندرینگ پی وی سی تنش و گرما تولید می شود، تخریب پی وی سی با رها ساختن اتم های کلر فعال شروع می شود. سرعت هیدرو کلرزدایی و خود اکسایشی با اضافه کردن تثبیت کننده های حرارتی پایین می آید. ضمن این که مانع از تخریب پی وی سی در زمان شکل دهی نیز می شود. به کار بردن این نوع افزودنی ها در حفظ پایداری نوری در هنگام کاربری هم کمک کننده است.

 

کاربردهای استابلایزر پی وی سی

در زمان خرید استابلایزر ورق فومیزه می توان به کاربردهای آن توجه کرد، همان طور که تثبیت کننده های پی وی سی با ساختارها و کارکردهای مختلفی تولید می شوند. گرید مناسب استابلایزر باید با در نظر گرفتن ویژگی ها و همچنین کاربردهای پی وی سی انتخاب شود. مهم است که درصد مناسبی از آنها مورد استفاده قرار بگیرند.

یکی از کاربردهای این تثبیت کننده ها ساخت ورق های فومیزه است. استابلایزر ورق فومیزه در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. پایدارکننده ها بر پایه سرب، کلسیم و روی هستند.

یکی دیگر از کارکردهای استابلایزر پی وی سی ساخت پروفیل های در و پنجره است. از آنها در ساخت انواع لوله ها و اتصالات هم استفاده می شود. برای ساخت داکت، چرم مصنوعی، دیوارپوش و کاغذ دیواری، کفپوش، شیلنگ، انواع سیم و کابل و قطعات اکستروژن و تزریق پزشکی نیز همین تثبیت کننده ها را به کار می برند.

 

فروش استابلایزر ورق فومیزه
           فروش استابلایزر ورق فومیزه

 

مشخصات استابلایزر پی وی سی

استابلایزر ورق فومیزه برای تهیه محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های یک تثبیت کننده می توان به بالا بردن مقاومت حرارتی و پایین آوردن زردی ناشی از فرآیند شدن پی وی سی در محصول اشاره کرد. مقاومت نوری بالا و همچنین فرآیند پذیری از دیگر این مشخصات آن محسوب می شوند. قطعات تولیدی با وجود تثبیت کننده از کیفیت بالاتری برخوردار می شوند و راندمان تولید نیز بالا می رود. بالا رفتن خواص مکانیکی محصول را نیز نمی توان نادیده گرفت.

نقش اصلی انواع تثبیت کننده ها محافظت از پلیمر و جلوگیری از سوختن آن در زمان فرآیند محصول است. تثبیت کننده هایی که بر پایه سرب تهیه می شوند از قوی ترین آنها هستند. اما به دلیل سمی بودن و همچنین عوارض زیست محیطی استفاده از آنها محدود شده است. برای آگاهی از قیمت استابلایزر ورق فومیزه می توانید با افراد متخصص تماس بگیرید.

iranresan
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *