معرفی انواع استابلایزر پی وی سی

استابلایزر پی وی سی با توجه به نوع کاربرد و قابلیت هایی که دارد، به انواع مختلف تقسیم بندی می شود. البته عوامل دیگری نیز این تقسیم بندی را تحت تاثیر قرار می دهند.

انواع استابلایزر پی وی سی

استابلایزر پی وی سی می تواند در برابر حرارت، اشعه ماوراء بنفش و… مقاومت داشته باشد. همین مسئله امکان تفکیک تثبیت کننده ها را در مدل های مختلف فراهم می کند. عواملی مانند نوع فناوری به کار رفته در فرآیند، الزامات فنی محصول نهایی PVC، الزامات نظارتی و هزینه، بر انتخاب تثبیت کننده مورد استفاده تأثیر می‌گذارند.

استابلایزر pvc حرارتی

تثبیت کننده ها به PVC اضافه می شوند تا امکان پردازش آن را فراهم کنند و مقاومت pvc را به ویژه در کاربردهای بیرونی، هوازدگی و گرما بهبود می بخشند. این تثبیت کننده ها همچنین تأثیر مهمی بر خواص فیزیکی محصولات تکمیل شده PVC دارند.

استابلایزر پی وی سی
استابلایزر پی وی سی

 

استابلایزر فلزات

استابلایزر پی وی سی فلزات شامل تثبیت کننده های فلزی مخلوط مایع و جامد برای پردازش پلاستیزول، کلندرینگ و اکستروژن انعطاف پذیر، و همچنین طیف وسیعی از کیکرهای مورد استفاده در کاربردهایی مانند کفپوش وینیل کوسن می باشد.

برخی از آن ها برای قالب گیری اکستروژن و تزریق PVC سخت و پلاستیکی استفاده می شوند. این تثبیت کننده ها برای مطابقت با ویژگی های پایداری و دوام طولانی مدت همراه با الزامات خاصی پردازش شده اند.

گاهی نیز این نوع تثبیت کننده ها به شکل مخلوطی از مواد مایع و جامد مورد استفاده قرار می گیرند.

 

تثبیت کننده های پی وی سی

  • تثبیت کننده بر پایه کلسیم
  • تثبیت کننده های ارگانوتین
  • استابلایزر مخلوط فلزی مایع

استابلایزر بر پایه کلسیم

استابلایزر pvc بر پایه کلسیم، یک استابلایزر بهداشتی است که برای مصارف پزشکی و غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین می تواند به جای سیستم های پایه سرب مورد استفاده باشد.

استابلایزر pvc
استابلایزر pvc

 

همچنین می توانید محصولات زیر مجموعه این محصول را از این قسمت مشاهده کنید .

iranresan
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *